mandag 11. oktober 2010

Et litt kult teppe, da..?

Trur jeg (snart) må sette ned foten og gi ordre om kjøpestopp til meg selv (he-he). Jeg kan heller lage noen innlegg om det jeg har handla i det siste... Kjøpte jo med litt småtteri i Tromsø, - det kommer seinere.

Ville bare vise dere dette "gulvteppet" jeg bestilte fra Jotex... Syns det var litt kult. Guttungen syns jo det var knall, og han må jo få litt å si i heimen, han også... ;)



Det er ei god stund siden jeg fikk denne nå, så det er vel kanskje på tide å vise den frem.


Stilig, - ikke sant?
Bestilte den hos Ruth66. Jeg har lenge ønsket meg en sånn, så jeg "måtte" bare bestille meg en...

Ønsker dere alle en super kveld.
Jeg har vært ute og lagt om til vinterdekk, jeg...



Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter