onsdag 13. oktober 2010

En kjapp titt på litt av det jeg kjøpte i Tromsø

Det var nok Kremmerhuset som fikk mest av pengene mine da jeg var i Tromsø...

Jeg fallt helt for en liten boks for å ha litt "førstehjelpsutstyr" i. Helt herlig og super til kjøkkenet! Jeg har jo en stor førsehjelpsboks fra før (se her), men denne står heeelt nede på badet.

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har måttet springe ned alle trappene bare for å hente en liten plasterbit... Nei, da var det bare helt supert å finne denne boksen.

Her ser dere noen glimt av ting jeg fant på Kremmerhuset og Åhléns.


Jeg fant også denne herlige melkemugga. Den er ikke så stor; rommer akkurat nok til ei skål med frokostblanding og litt i melkeglasset. Junior ble kjempeglad i denne.

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter