fredag 1. oktober 2010

Varer fra Hilde Heimdal ♥

I dag fikk jeg varene jeg hadde bestilt hos Hilde Heimdal (ta en titt på den nydelige bloggen hennes). Kjempeservice og kjapp levering! 

 

Så spennende det er med pakker, - selv om man vet hva som ligger inni. Men, - den hvite konvolutten kunne jeg ikke få til å stemme med det jeg hadde bestilt. Hmm...


Jeg får sjekke den litt senere, - må se over varene jeg har bestilt...
Denne duften skal jeg ha på hovedbadet vårt, - gleder meg til å spre godduft der inne.

Dette (magnetiske) sinkhjertet fallt jeg helt for! Planen er å henge det på en lur plass på kjøkkenet. Knaggen skal jeg ha til å henge nøklene våre på. I dag henges de bare på en lite lekker krok på veggen...

Men, sjekk dette da:
Hilde hadde lagt med masse ekstra til meg!

Dette fant jeg inne i konvolutten. Blondebånd og mange, kjempesøte charms.

Og så jeg som digger wallstickers!
Jeg fikk disse pluss disse nyyydelige serviettene.

Tusen takk hilde!
Du er så generøs!

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter