søndag 10. oktober 2010

Shopping hos Home & Cottage

Jo, - jeg var jo på føråpningen av Home & Cottage på Mo her for en stund siden.

Guri malla så mye lekkert jeg fant! Men, jeg kunne jo ikke kjøpe alt jeg hadde lyst på... (sukk) Men, jeg fikk handla litt av det jeg falt for, og noe skal jeg tilbake for å handle med meg. Kanskje som julegave til meg selv..?


Den lekre flettakurven var bare helt super! De hadde den i flere størrelser, og var egentlig utrolig billig! Kan nok hende jeg må ha meg et par til av dette slaget...

Fant meg også en nettingkurv som jeg bruker til oppbevaring av egg. (Det går en del egg her i huset, må vite...) Noe småtteri ble det også: to søte tavlehjerter og en håndsåpe fra Durance.

Dette duftelyset var en av gavene fra Home & Cottage til oss som var på føråpningen. Det er nå snart helt utbrent og jeg skulle hatt meg et nytt.... (he-he)

God søndag til dere alle sammen.

3 kommentarer:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei hei ♥

Takk for koselige kommentarer :))) Så mye fint du har kjøpt , likte ALT!!! Kurven var lekker ♥ Spesiell flett på den ;)Såpen fra Durance er vel nyyyydelig kan jeg tenke mej ♥ Elsker Durance produkter , spesielt lavendel :)))

Ønsker dej en herlig ny uke ♥

Fossestua sa...

Hei :)
Grattis med alle skattene du fikk kjøpt deg! Kjempefine de kurvene :)
Og enig ang duftlyset....det er helt nydelig! Mitt er også snart oppbrukt, hihi :)
Ønsker deg en fin uke!
Klem fra Lise

No.15 sa...

Her var det mye fint! Og så heldig du er som har vært der!! :)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter